Het verhaal achter Key Hospitality

Wie wij zijn

Ons verhaal begint bij de oprichters van Key Hospitality: Cheng en Nadja. Tijdens hun werk in de hospitality wereld zagen zij dat er een enorme kans lag bij de verbetering en professionalisering van Human Resources, vooral in kleinschalige hotels. Ze realiseerden zich dat dergelijke bedrijven niet de tijd of middelen hebben om hierin te investeren, terwijl goed HR management zo essentieel is voor elke onderneming. Met die gedachte kwam Key Hospitality tot leven. Met ons grote netwerk, gedeelde passie en uitgebreide kennis brengen we jouw HR management, en daarmee jouw mensen, in alle opzichten naar een hoger niveau.

“It has been, and continues to be, our responsibility to fill the earth with the light and warmth of hospitality.”

Conrad Hilton, founder of Hilton Hotels

Onze Visie & Missie

De wereld is veranderd en het blijft veranderen. Ontwikkeling, een open mindset en flexibiliteit zijn daarom essentieel om te blijven groeien, als mens maar ook als bedrijf. Werk en persoonlijk welzijn zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden: als jij groeit op persoonlijk vlak, groei je ook in je werk. Als jij persoonlijk goed in je vel zit, heeft dit ook positieve invloed op alles wat je doet in je werk. Focus op de mens achter het werk is essentieel voor duurzame bedrijfsvoering en dat begint bij goed HR management. Vanuit die visie is Key Hospitality gestart en deze passie voor groei is dat wat ons elke dag drijft om nog beter te worden in wat we doen.

We zijn Key

Ontmoet Ons Team

Gastvrijheid betekent voor mij dat je de persoon met wie je te maken hebt ziet voor wie hij of zij is. Dat ene extra zetje, die extra inspanning, dát is mijn definitie van gastvrijheid. En ik kan dit overal toepassen, zowel in het dagelijks leven als in het zakenleven.

Nadja Carrillo

Manager

De kwaliteit van de ervaring blijft langer in geheugen dan de prijs

Michael Klooster

Web Developer

Voor mij is gastvrijheid iets wat je vindt in de kleine dingen. Het is werken met passie en compassie: dat stapje extra zetten wat net het verschil maakt.

Mischa van Rijsse

Marketing and HR Manager

Gastvrijheid voor mij is vriendelijk, warm, gastvrij en zorgzaam zijn. Voor mij betekent het ook een leerproces, waarbij we de goede waarden van elkaar leren kennen en omarmen.

Nikhil Roy

Revenue and Pricing Manager

Gastvrijheid is gewoon het initiatief hebben om oprechte liefde en zorg voor anderen te tonen

Muhamad Ariqyandri

Web Developer

Gastvrijheid is voor mij het creëren van een fijn gevoel voor mensen als ze een nieuwe plek bezoeken. Het maakt mijn dag als ik zie hoe mensen naar huis gaan met prachtige herinneringen.

Gabriela Maneva

HR Executive

Gastvrijheid is voor mij wat een gewone ervaring onvergetelijk kan maken, met een persoonlijk tintje en net dat stapje meer.

Femke de Ruig

Communicatie stagiair

Wij denken graag met je mee

Elk bedrijf heeft unieke behoeften: vertel ons wat jij nodig hebt!