Veelgestelde Vragen

Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een bericht via onderstaande knop en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

FAQ

Wat moet ik doen als ik ziek ben?

+

Het is belangrijk dat je tijdig aangeeft als je niet beschikbaar bent om te kunnen werken. Bij een ziekmelding informeer je zowel je opdrachtgever als Key hospitality telefonisch, uiterlijk 4 uur voor aanvang van je shift. Bij een ochtendshift is dit 2 uur. Daarnaast verwachten wij een bevestiging per e-mail.

Wanneer wordt mijn loon uitbetaald?

+

Key Hospitality betaald het loon uit op de eerste Maandag van de maand.

Waar vind ik mijn loonstrookje?

+

Loonstrookjes worden per e-mail verstuurd en kun je terug vinden in de Flexwrapp.

Hoe geef ik mijn uren door?

+

Na de bevestiging van je plaatsing ontvang je per e-mail login gegevens voor de Flexwrapp. Via de Flexwrapp kun je je uren invullen die je hebt gewerkt en vervolgens aanbieden voor goedkeuring.

Waar vind ik mijn rooster?

+

Je rooster vind je in de Flexwrapp, onder het icoontje “werkagenda”, “Werkrooster”.

Waar kan ik mijn beschikbaarheid doorgeven?

+

Je kunt je beschikbaarheid doorgeven via de Flexwrapp, onder het icoontje “werkagenda”, “beschikbaarheid”. Vervolgens selecteer je de dagen en de tijden waartussen je beschikbaar bent.

Krijg ik reiskostenvergoeding?

+

Je krijgt reiskostenvergoeding als de vaste medewerkers van de organisatie daar ook recht op hebben. Weet je het niet zeker? Neem dan contact op met jouw contactpersoon bij Key Hospitality.

Hoe dien ik een klacht of feedback in?

+

Heb jij feedback voor ons? Of heb je een klacht? Laat het ons weten, dan gaan we
ermee aan de slag. Je kunt ons bereiken via info@keyhospitality.nl of per telefoon op
020 895 06 87. Als je een klacht indient per e-mail, zorg dan dat een van de volgende onderwerpen in je vraag staat.

Ontwikkel & groei

Training voor personeel

De ontwikkeling van je werknemers is belangrijk: het leidt niet alleen tot groei van de persoon, maar uiteindelijk ook tot groei van de organisatie. Door werknemers te trainen maak je je bedrijf toekomstbestendig, wendbaar en kun je makkelijker inspelen op verandering. Daarbij verhoogt het de motivatie en loyaliteit van je werknemers.

https://keyhospitality.nl/wp-content/uploads/2021/07/DSC09294-1-scaled.jpg